Julförsäljning i Vällingby scoutkår

När julen snart är nära är det dags att börja sälja scouternas julartiklar. Du kan sälja adventskalendrar, julkort och ljus till nära och kära eller grannar och nya vänner. Det roliga med scouternas julförsäljning är att en del av pengarna går direkt till dig och en liten del går även till Vällingby scoutkår.

Kåren behöver fortsatt satsa på inkomst bringade verksamheter och hoppas du vill vara del av årets julförsäljning, både för att du ska få lite extra pengar inför det nya året samt för att sprida information om att Vällingby scoutkår finns.

Har du några frågor kan du kontakta Margareta på mobil 070 297 06 83 eller forsaljning@vallingby.scout.se

Viktiga datum för julförsäljningen

10/11 – Dina beställningar ska vara inskickade till Vällingby scoutkår. Se formulär nedan.
20/12 – Betala in kårens andel av din försäljning via Vällingby scoutkårs plusgiro.

Filer till julförsäljningen

Information till scouter
Produktblad
Produktblad mobil vänlig variant
Försäljningslista

Meddela dina ledare om du inte har möjlighet att skriva ut dem själv så får du utskrivna papper av dem.

Tyvärr har vår julförsäljning för i år avslutats. Leverans sker innan första advent. Ha en trevlig dag!