Bokningsförfrågan Albylund

Vad kul att ni är intresserade av att boka Albylund, många scouter har härliga minnen här ifrån och så vill vi att det ska fortsätta. Bokningsförfrågan görs via formuläret nedan. För övriga frågor kan ni kontakta någon av våra stugfogdar.

Information om att boka Albylund

Det finns en checklista för er som hyr Albylund med olika punkter som ska bockas av innan ni lämnar stugan. Denna lista ska lämnas ifylld till stugfogden tillsammans med nycklarna efter hyrestidens utgång.

Om ni blir störda av verksamhet från Jehanders hantering/produktion vid bergtäkten som ligger ära Albylund så vänligen fyll i denna störningsrapport, tack!

Stugfogdar
Jens Draböl             070-362 64 30
Jonathan Ahlberg   070-455 82 93

Priser från oktober 2022
Hyra fredag-söndag av scoutkårer 3 000:-
Hyra fredag-söndag av övriga verksamheter 3 900:-

Formuläret är obligatoriskt för både intern- och externbokningar. Vällingby scoutkår har förtur på att boka höstterminen fram till slutet på augusti samt vårterminen fram till mitten av januari. Gör dock er bokningsförfrågan redan nu så ger vi er svar så fort som möjligt.

Bokningsförfrågan Albylund

• Namn på scoutkår/organisation/skola etc, adress, postnummer samt postort.